Centrul de vaccinare de la Curtea de Argeş este pregătit!

Aşa cum se ştie deja, în cadrul Centrului de Zi pentru Recreerea Pensionarilor, din zona Posada, s-a decis înfiinţarea centrului de vaccinare pentru municipiul nostru. Organizarea logistică a spaţiului a început deja în urmă cu o săptămână şi există 4 puncte de imunizare: unul la parterul clădirii, iar alte 3 la etaj. Argeşenii care vor să se vaccineze vor trece întâi pe la punctul de verificare a temperaturii, situat la intrare, după care va urma un triaj efectuat de către un medic şi două asistente. În centru vor intra cel mult 4 persoane în acelaşi timp, care vor fi apoi direcţionate către unul dintre punctele de vaccinare. După administrarea dozei, se va merge în cabinetul de post-vaccinare, unde fiecare persoană va staţiona 15 minute, supravegheată de un medic şi o asistentă. "Ne aflăm în etapa de finalizare a amenajării. Primăria s-a ocupat să dispunem de absolut tot ce este necesar. Am plecat de la asigurarea apei potabile, care nu era în toate încăperile aşa cum prevedea ordinul 2171. Am asigurat apoi partea tehnică, respectiv calculatoarele, imprimantele, scanerele, etapă urmată de instalarea panourilor care despart cabinetele de vaccinare de spaţiul pentru triaj. S-a creat un sens unidirecţional... Noi vom asigura personalul medical care se va ocupa de vaccinare. Acesta face parte din sistemul de asistenţă medicală recent trecut în structura DAS, format din medici şi asistente. Tot noi vom pune la dispoziţie şi personalul care se va ocupa de registratură. Ne lipseşte numai autorizarea temporară, care se obţine de la Direcţia de Sănătate Publică Argeş", a declarat Mariana Moise. Aceasta a mers ieri dimineaţă la DSP cu documentele pentru autorizarea centrului, pentru obţinerea avizului temporar de funcţionare. În momentul în care dozele de ser pentru a doua etapă vor fi distribuite la Curtea de Argeş, centrul îşi va începe activitatea. Amintim că, la finalul lunii decembrie, Consiliul local Curtea de Argeş a aprobat transferul Serviciului de Asistenţă Medicală Şcolară din cadrul aparatului de specialitate al primarului în structura Direcţiei de Asistenţă Socială. Odată cu această hotărâre, a fost aprobat atât regulamentul de organizare şi funcţionare, cât şi statul de funcţii al Serviciului de Asistenţă Medicală Şcolară.

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

 
 
Pin It