În 2019, DTO Rally Team vizează titlul suprem în Campionatul Naţional de Raliuri "Dunlop"!

De la debutul în raliurile din România în 2017, DTO Rally Team a progresat de-a lungul a două sezoane din punct de vedere al materialului de concurs, dar şi din punctul de vedere a valorii şi vitezei echipajelor. Cu două titluri de vicecampioni anul trecut, atât în clasamentul echipelor, cât şi în cel general absolut, gruparea argeşeană are parte de o componenţă mai puternică în 2019.
Valentin Porcişteanu şi Dan Dobre au schimbat maşina de concurs, trecând pe un Citroen C3 R5 de ultimă generaţie, în timp ce Cristi Dolofan şi Mihai Sandu vor lua startul pe un alt model de clasa RC2: Peugeot 208 R5. Cu două maşini de top, echipajele se pot lupta pentru podium şi aduce astfel puncte preţioase pentru echipă. În clasamentul maşinilor cu 2 Roţi Motrice, Eugen Cărăgui şi Robert Fus vor concura pe un Peugeot 208 R2, maşină cu care echipajul a mai participat şi la final de 2018, în timp ce Bogdan şi Delia Năstase vor continua în cadrul clasei 11, pe Mitsubishi-ul Lancer EVO cu care anul trecut au încheiat pe locul secund în clasamentul categoriei. În final, echipa va fi reprezentată şi în Cupa Dacia de către Cristi Sugar şi Vlad Colceriu, talentatul junior făcând trecerea din Rally2 către principalul campionat din România.
Raliul Argeşului, etapa de casă a echipei, revine în 2019 în Campionatul Naţional de Raliuri "Dunlop" după o absenţă de 9 ani. Pentru DTO Rally Team, raliul reprezintă mai mult decât participarea în faţa propriilor fani, membrii echipei fiind implicaţi în organizarea etapei care are loc între 2 şi 4 mai. Cu 100 de kilometri cronometraţi, Raliul Argeşului va purta echipajele pe o probă specială în apropiere de Curtea de Argeş, dar şi pe Transfăgărăşan, între Cetatea Poenari şi Conacul Ursului, aproape de zona alpină a Munţilor Făgăraş. Cel mai aşteptat moment de către fani va fi, cu siguranţă, superspeciala din Piteşti, care va avea loc vineri, începând cu ora 17.00, în jurul Stadionului "Nicolae Dobrin".
Cu forţe proaspete, maşini de concurs mai bune şi experienţă acumulată de-a lungul ultimelor două sezoane, DTO Rally Team porneşte cu determinare în 2019 având ca obiectiv titlul în clasamentul echipelor, dar şi în cel general sau în categoriile unde echipajele iau startul. Cu opt raliuri programate în acest sezon, parcursul va fi unul lung, timp în care echipajele vor fi nevoite să arate viteză, constanţă, strategie şi spirit de echipă la întrecerile de la Arad, Bacău, Odorheiu Secuiesc, Sibiu, Iaşi, Cluj-Napoca şi Braşov pentru a se încununa campioni la finalul anului.

"În primul rând, ne bucurăm mult că raliul nostru de casă revine în calendar. Va fi o plăcere să concurăm în faţa propriilor fani, mai ales deoarece este un nou început, cu o nouă maşină de concurs. Spectatorii locali ne vor motiva, în special pe superspeciala de la stadion, pe care sper să mă impun şi să fac spectacol pentru piteşteni. Ne-am acomodat repede cu C3-ul după teste, deşi primii kilometri au fost mai dificili decât ne aşteptam. Dorim să ne luptăm pentru prima poziţie la Raliul Argeşului şi pe parcursul anului, dar suntem conştienţi şi realişti că nu e uşor, fiind în faţa unui sezon lung, cu 8 etape, în care trebuie să fim constanţi, nu doar rapizi", a spus Vali Porcişteanu înaintea startului în prima etapă a Campionatului Naţional de Raliuri "Dunlop".

Trecerea de la un model de clasa 3 la o maşina R5 este importantă pentru Cristi Dolofan şi Mihai Sandu, echipajul având astfel un material de concurs de top cu care să fie capabil să se lupte pentru locurile fruntaşe în clasamentul general. Pilotul DTO Rally Team se simte excelent la bordul Peugeot-ului 208 R5 şi porneşte cu dorinţe mari în noul sezon: "Privim cu entuziasm la noul sezon deoarece vom concura cu o maşină de top, rapidă, distractivă, cu care ne putem lupta pentru podiumul general. Mai avem multe de învăţat, să creştem ritmul şi să fim mai rapizi, dar suntem pe drumul cel bun şi avem speranţe mari că vom avea rezultate bune cu echipa în 2019. Nu puteam să începem mai bine sezonul decât la Piteşti, pe teren propriu, unde vom da totul pentru fanii argeşeni, pe care-i aşteptăm în număr mare pe probele speciale!", a declarat Cristi Dolofan înaintea startului în Raliul Argeşului.

Cu două raliuri la bordul Peugeot-ului 208 R2, echipajul Eugen Cărăgui&Robert Fus a demonstrat deja că este rapid în cadrul clasei, acomodarea cu maşina franceză decurgând excelent pentru cei doi. "Îmi place şi îmi prieşte trecerea pe un model R2 - o maşină excelentă, rapidă, care oferă senzaţii frumoase la volan. Ne dorim podiumuri în cadrul clasei RC4 şi sperăm şi la victorii, dar cel mai important e să progresăm şi să devenim mai rapizi de la o cursă la alta. Începem sezonul la Piteşti, pe teren propriu, lucru care ne bucură enorm deoarece argeşenii aveau nevoie de un raliu în judeţ!", a spus Eugen Cărăgui înaintea startului festiv.

După ce în 2018 au trecut pe o maşină integrală, Bogdan şi Delia Năstase vor continua participările în cadrul clasei 11 şi în acest sezon, având ca obiectiv creşterea ritmului pe probe şi clasarea pe primul loc la finalul anului. "Anul trecut am ocupat locul secund în cadrul clasei 11. În 2019 vrem mai mult, ceea ce înseamnă că vom ataca titlul categoriei! Avem deja un an de experienţă cu o maşină integrală şi suntem pregătiţi pentru un sezon lung, dar care cu siguranţă va fi frumos alături de echipă", a spus Bogdan Năstase.

Juniorul campion în Campionatul Naţional de Rally2 în 2018, Cristi Sugar, se va lupta în noul sezon în Cupa Dacia, avându-l alături pe Vlad Colceriu: "Sunt bucuros că pot participa în cadrul Cupei Dacia anul acesta, alături de DTO Rally Team. Lupta în cupa monomarcă va fi foarte disputată în 2019, aşadar la toate etapele vom avea parte de o întrecere strânsă, nu doar la prima etapă. Am aşteptări mari şi un obiectiv bine stabilit, titlul cupei, însă sunt conştient că acesta nu trebuie să înlocuiască dorinţa şi motivaţia de a-mi îmbunătăţi tehnica de pilotaj şi de a progresa calm, cu răbdare. Raliul Argeşului reprezintă o premieră pentru mine, fiind un vis vechi de-al meu să concurez pe Transfăgărăşan. Tot ce pot spune este ca de abia aştept sa iau startul!"

În sezonul 2019, DTO Rally Team are alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors - Importator Peugeot, Citroen şi DS Automobile, Imbold, Catena, Oscar Downstream, Tellur şi Total Lubricants Romania.

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It