Argesexpres.ro - Stiri Curtea de Arges
Fondat în 1999
mari 26 octombrie 2021 01:54

Podium pentru DTO Rally Team la revenirea Sibiului pe macadam

Sezonul 2020 de raliuri a debutat cu două curse desfăşurate pe asfalt în judeţele Argeş şi Braşov-Harghita, unde viteza şi precizia pilotajului au fost primordiale. După o pauză de şapte ani, Raliul Sibiului a revenit weekend-ul trecut pe macadam, iar derapajele şi spectacolul au trecut în prim-plan. Cu probe speciale noi pentru majoritatea echipajelor, desfăşurate preponderent în coborâre, competiţia a fost o provocare nouă şi dificilă. Evenimentul a avut loc pe durata a două zile de concurs pe drumurile de pământ din Munţii Cibinului, unde bolovanii şi pietrişul au supus maşinile de concurs şi echipajele la adevărate teste. Cu probe speciale de legendă, precum "Cheile Cibinului" sau "Şanta", inclusiv cu o parcurgere pe noapte, Raliul Sibiului a făcut deliciul echipajelor, dar şi al fanilor, care au urmărit competiţia prin intermediul transmisiilor LIVE.

DTO Rally Team s-a aliniat la startul Raliului Sibiului cu doar trei echipaje, prima etapă de macadam din 2020 nefiind inclusă în programul lui Cristi Dolofan pentru acest sezon. Astfel, sub culorile echipei au "alergat" Eugen Cărăgui şi Robert Fus pe un Peugeot 208 R2, Raul Badiu şi Rareş Feţean pe o Dacia Sandero şi Dorin Banciu, alături de Vlad Terzi, pe un superb model Toyota Celica GT3. Deşi cu o formaţie incompletă, DTO Rally Team a avut parte de un parcurs excelent la Raliul Sibiului, toate cele trei echipaje clasându-se pe podiumul categoriilor unde au punctat sau chiar obţinând victoria. Astfel, echipa argeşeană a obţinut bronzul la a treia etapă a sezonului şi se află într-o luptă strânsă pentru locul secund în clasamentul echipelor după trei curse desfăşurate în 2020.

La bordul modelului Peugeot 208 R2, Eugen Cărăgui şi Robert Fus au început cu un ritm foarte bun prima cursă de macadam a sezonului, suprafaţa preferată a pilotului. Cu timpi constanţi în cadrul clasei RC4, cei doi se clasau pe podiumul categoriei la finalul primei zile, după parcurgerea probei de noapte. Sâmbătă, cu un parcurs progresiv, echipajul a reuşit să profite de problemele adversarilor şi a urcat pe locul secund în cadrul clasei RC4. "A fost plăcut să revenim pe macadam. Am avut parte de unele probleme şi de o pană pe proba <<Râul Sadului>>, dar per total evoluţia noastră a fost mulţumitoare. A fost o adevărată plăcere să concurăm pe probele de la Sibiu, iar <<Şanta>> este cu adevărat specială, o probă care mi-a adus zâmbetul pe buze", a declarat Eugen la finalul Raliului Sibiului.

Raul Badiu şi Rareş Feţean au pornit încrezători în Raliul Sibiului, cursa de casă a echipajului care concurează pe modelul Dacia Sandero. Deşi ritmul celor doi nu a fost perfect în prima zi de concurs din cauza unor întreruperi cauzate de noua electronică a maşinii, echipajul s-a instalat la conducerea clasei RC5 şi a Cupei Dacia. Cu viteză şi prin constanţă, Raul şi Rareş au mărit avansul faţă de urmăritori în ziua secundă şi au reuşit să urce pe podiumul categoriei maşinilor cu tracţiune faţă. Cu maxim de puncte aduse pentru DTO Rally Team, echipajul s-a impus în Cupa Dacia şi clasa RC5, atrăgând aplauzele fanilor pentru evoluţia spectaculoasă pe probele sibiene. "Mă bucur că am reuşit să facem a treia cursă perfectă din acest sezon, cu atât mai mult cu cât este vorba de Raliul Sibiului, prima etapă pe macadam. Felicitări organizatorilor pentru un traseu excelent, care a fost dur pe alocuri, dar mult mai bun decât în ediţiile precedente. Sunt fericit de evoluţia noastră deoarece tot raliul am mers cât de repede am putut, iar maşina a rezistat foarte bine şi nu am avut probleme. Ne bucurăm că am reuşit să aducem maximul de puncte pentru echipă şi chiar câteva puncte bonus în clasamentul general", a spus Raul Badiu la finalul competiţiei.

Deşi au avut probleme în prima zi de concurs, fiind nevoiţi să se oprească din cauza unor probleme tehnice, Dorin Banciu şi Vlad Terzi au revenit excelent în ziua secundă a Raliului Sibiului. Echipajul a avut un parcurs constant şi rapid, reuşind să încheie prima cursă pe macadam din 2020 cu un mulţumitor loc 3 în cadrul Clasei 11. În sezonul 2020, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors - Importator Peugeot, Citroen şi DS Automobile, Vilma, Catena, Tellur, Total, Oscar Downstream şi HidroGaz.

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It

Economiseşte timp şi bani abonându-te la  la orice poștaș sau oficiu poștal din județ ori din țară!

Abonamentul pe o lună costă 15 lei, pe trei luni 42 de lei, pe șase luni 80 de lei, iar pe un an 150 de lei.