Se fac paşi decişi pentru revitalizarea AQUATERM-ului: după aprobarea bugetului de 5.588.000 lei în C.L., Planul de Administrare a primit "undă verde" de la A.G.A.!

# În bugetul municipal s-au alocat 370.000 lei pentru schimbarea pompelor energofage

Luna trecută vă informam printr-un amplu interviu despre discuţia purtată cu preşedintele C.A., Ionuţ Andrei şi cu managerul Claudia Mihăilescu. Dumnealor au pus cărţile pe faţă asupra situaţiei societăţii aflate sub autoritatea Consiliului Local. Aceasta deţine monopolul serviciilor de apă şi canalizare în Curtea de Argeş şi în câteva localităţi limitrofe. Din discuţie s-a desprins concluzia că erau absolut necesare investiţiile nu doar pentru salvarea, dar şi pentru revitalizarea firmei indispensabile pentru existenţa comunităţilor ce nu pot exista în condiţiile impuse de civilizaţie în afara acestor servicii. Atunci aflam de la cei doi interlocutori că imediat după instalarea C.A., prin Adresa nr. 10017/01.04.2019 solicitaseră la Primăria Municipală un sprijin de 500.000 euro. Banii erau necesari pentru retehnologizarea şi dotarea fără de care nu se putea visa la echilibrarea situaţiei financiare prin reducerea drastică a pierderilor şi apoi la intrarea pe calea obţinerii de beneficii sigure şi pe perioadă îndelungată. După analiza situaţiei reale din teren, noua conducere a stabilit paşii de urmat, îndreptaţi spre diminuarea cheltuielilor în primul rând. La începutul lunii trecute, preşedintele C.A., Ionuţ Andrei, sublinia necesitatea înlocuirii pompelor energofage vechi de prin anii '70 ai secolului trecut şi instalarea unor convertizoare de frecvenţă care să servească la reglarea debitului de apă din conducte în funcţie de necesităţile de consum de la diverse ore, astfel încât să se scadă posibilitatea ca presiunea să provoace avarii. Asupra acestor probleme a insistat şi singurul reprezentant al mediului de afaceri local, Liviu Nicolae, la dezbaterea publică a proiectului de buget municipal. În care se alocase suma de 370.000 lei pentru cumpărarea de pompe la Staţia de la Cerbureni, iar conducerea AQUATERM obţinuse oferte de la firme specializate care studiaseră problema.
Următorul pas, după aprobarea bugetului municipal din data de 25 aprilie, la care societatea a fost reprezentată de managerul general Claudia Mihăilescu, de Adriana Ciorbaru, membru al C.A. şi de contabilul Lidia Popescu, a fost dezbaterea în A.G.A. a Planului de Administrare al acesteia, desfăşurată în data de 6 mai, la începutul acestei săptămâni. De remarcat ar fi faptul că discuţiile au fost fructuoase, în sensul că s-au lămurit destule situaţii neclare şi acţionarii - care se confundă cu consilierii locali - au aprobat acest plan, dar şi indicatorii de performanţă, ceea ce se poate traduce prin faptul că acordă toată încrederea Consiliului de Administraţie. Preşedintele Ionuţ Andrei, cel care a prezentat convingător acest plan, a concluzionat: "Rezultatele eforturilor ce se depun acum concentrat depind deopotrivă de munca noastră, de modul în care vom acţiona noi şi de cel în care vom fi sprijiniţi de dvs. şi de conducerea administraţiei municipale. Avem nevoie de rezultate imediate, şi nu peste un an!". Pornind de la această idee, cum există finanţare de la bugetul municipal pentru schimbarea pompelor, s-a discutat cu conducerea primăriei pentru nominalizarea omului care se va ocupa de această problemă, în timp ce din partea AQUATERM-ului, specialistul care şi-a asumat responsabilitatea aceasta va fi şeful de secţie Ion Popescu, care a condus ani la rând Staţia de Tratare a Apei de la Cerbureni. Preşedintele Andrei a identificat printre subordonaţi oameni tineri, cu iniţiativă şi simţ al răspunderii precum Andrei Radu, care şi-a asumat sarcina de a se ocupa din partea firmei de demersurile pentru Staţia de Epurare sub coordonarea conducerii administraţiei municipale. Concluzionând, lucrurile intră pe făgaşul normalităţii la AQUATERM!

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It