Puteţi obţine cazierul judiciar şi la Curtea de Argeş!
Poliţia Argeş anunţă cetăţenii că dovezile de plată a contravenţiilor la regimul circulaţiei se pot transmite şi în format electronic la adresa oug 41.2016.sr@ag.politiaromana.ro, în a doua şi a patra săptămână a lunii, în zilele de miercuri, în intervalul orar 09.00-14.00, la Poliţia Municipiului Curtea de Argeş. Lista documentelor necesare în domeniul armelor, explozivilor şi substanţelor periculoase poate fi consultată gratuit pe site-ul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Argeş, la adresa: https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/documente-necesare-eliberarii-de-acte/arme. Pentru obţinerea Certificatelor de cazier judiciar, cetăţenii care nu domiciliază în municipiul Piteşti sau în localităţile arondate pot obţine cazierul şi de la unităţile teritoriale, respectiv de la Curtea de Argeş, Mioveni, Câmpulung, Ştefăneşti, Costeşti şi Topoloveni în zilele de luni, marţi, joi şi vineri, între 08.30 şi 11.00, iar miercurea, între 15.00 şi 17.30. Reamintim că eliberarea certificatului de cazier judiciar se face, potrivit Legii 290/2004, în termen de 3 zile lucrătoare sau mai scurt, în funcţie de posibilităţile tehnice. Lista documentelor necesare poate fi consultată gratuit pe site-ul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Argeş, la adresa: https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/documente-necesare-eliberarii-de-acte/cazier-judiciar-persoane-fizice. Programul ghişeelor de lucru cu publicul, atât de la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Argeş, cât şi de la structurile teritoriale, poate fi consultat la adresa: https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/programul-cu-publicul-al-ghiseelor.
Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!
