Activitate mult redusă la Serviciul Permise Argeş

Începând din 9 aprilie, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatricularea Vehiculelor Argeş şi-a redus mult activitatea. Întrucât 16 poliţişti din cadrul serviciului vor lucra, în perioada stării de urgenţă, la Inspectoratul de Poliţie Judeţean, instituţia amintită va trebui să funcţioneze cu doar 5 angajaţi. Astfel, se revine la programul cu un singur schimb, relaţiile cu publicul urmând să se facă doar între orele 08.30 şi 15.30. În consecinţă, toate programările on-line peste această oră au fost anulate. Dată fiind situaţia, comisarul Marin Ionuţ Ivan le recomadă argeşenilor să apeleze doar în caz de urgenţă la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatricularea Vehiculelor, chiar dacă au programare. Vă amintim că se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră în perioada stării de urgenţă. Astfel, documentele eliberate de serviciile publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor teritoriale, respectiv: permisele de conducere, autorizaţiile de circulaţie provizorie, precum şi dovezile înlocuitoare ale certificatelor de înmatriculare şi permiselor de conducere care vor expira pe perioada stării de urgenţă vor fi considerate valabile pe întreg teritoriul României, până la încetarea stării de urgenţă. Cererile de preschimbare pot fi depuse într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgenţă - conform dispoziţiilor art. 12, alin. (1) din Ordonanţa Militară nr. 3 din 24.03.2020. Aceleaşi reglementări se vor aplica şi documentelor necesare operaţiunilor de înmatriculare/examinare/preschimbare permis de conducere (ex.: certificat de autenticitate, documentul emis de unitatea medicală autorizată - fişă medicală, dosar şcolarizare etc.) care vor expira în perioada stării de urgenţă.

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It